Засідання обласної методичної секції викладачів з предметів гуманітарної підготовки

28.10.2021 року на базі ДНЗ «Бердичівське ВПУ» було організовано та проведено засідання обласної методичної секції викладачів з предметів гуманітарної підготовки на тему «Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної діяльності та запорука підвищення якості освіти». Захід пройшов у формі вебінару (модератор – викладач інформатики Дмитро Олександрович Оленюк).

Учасники секції розглянули окремі питання нормативно-правового забезпечення викладання предметів гуманітарної підготовки, про які детально розповіла Галина Василівна Яценюк. Результати моніторингу участі випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти оголосила методист НМК ПТО у Житомирській області Лариса Йосипівна Баранівська.

Питання щодо конкурсів, роботи з обдарованою молоддю, умов співпраці з Малою академією наук України, а також правил організації інших заходів гуманітарного спрямування в умовах пандемії пояснила методист НМК ПТО у Житомирській області Антоніна Володимирівна Голубенко.

Тему деяких аспектів освітнього процесу під час карантинних обмежень, зокрема збереження психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання розкрила психолог ДНЗ «ЦСО м. Житомира» Дарина Олександрівна Вдовенко.

Викладачі ДНЗ «Бердичівське ВПУ» поділилися з колегами цікавою та актуальною інформацією з методик викладання предметів гуманітарної підготовки. Учасники секції мали змогу переглянути відеофрагмент уроку української мови з використанням вправ для формування медіаграмотності здобувачів освіти, який провела Юлія Олександрівна Блізніченко. З доповіддю про ефективність застосування теорії множинного інтелекту на уроках іноземної мови виступила Ірина Василівна Лесько, а Зінаїда Андріївна Шедловська розповіла про академічну доброчесність як невід’ємну частину якості освіти.

Засідання обласної методичної комісії викладачів з предметів гуманітарної підготовки дають змогу робити освітній процес більш ефективним та сучасним, а також допомагають орієнтуватися викладачам у просторі освітніх інновацій.